Missió, visió y valors

Missió

 

Oferir un servei de reparació i manteniment de productes de calefacció i preparació d’aigua calenta sanitària de gran qualitat, per aconseguir que tant els nostres clients professionals com els usuaris finals siguin els nostres millors promotors, en un entorn ètic respectuós amb les persones i amb el medi ambient.

Donar formació de valor a professionals del sector de la calefacció i la climatització, en un context de grans canvis tant tecnològics com normatius, des del nostre Espai de Formació.

Ser un proveïdor àgil de recanvis de les marques més importants del mercat de la calefacció i la climatització.

Visió

 

Ser el Servei Tècnic Oficial de referència, oferint una experiència d’usuari única.

 
 

Valors

 

  • Estar sempre més interessats en allò què cal fer que en allò què ja hem fet.
  • Respecte absolut envers els nostres clients i col·laboradors.
  • Vocació de servei.
  • Evolució i adaptació ràpida als canvis.
  • Responsabilitat.
  • Tots els membres de la nostra organització desenvolupen la seva tasca amb passió i sentint l’orgull de compartir els mateixos objectius.

Nuestros Valores


Dedicación

Dedicación. Un equipo de más de 35 personas se encarga de planificar, organizar y ejecutar una tarea, que, por encima de todo, es vocacional.

Honestidad

Nunca es bien recibida una avería. Sabemos lo que desean nuestros clientes; agilidad en el servicio y, sobretodo, pagar lo justo. Claridad en la facturación, precio de los recambios sin incrementos y la posibilidad de consultar la tarifa directamente con el fabricante.

Responsabilidad

Cumplimiento normativo, respeto por el medio ambiente en todos los procesos y por encima de todo, seguridad. Los aparatos de producción de calor y agua caliente sanitaria combinan el uso de agua, combustible y electricidad y son potencialmente peligrosos. Sólo una manipulación profesional y responsable elimina los riesgos para el usuario, obteniendo el máximo nivel de confort y las mejores prestaciones de los equipos.

Humildad

No somos infalibles, nos podemos equivocar. Sabemos que la gestión eficaz de las incidencias ayuda a fidelizar al cliente. Y no nos conformamos sólo con esto, trabajamos cada día para mejorar con un programa de formación continuo y la ayuda de nuestros más de 105.000 clientes que, con el paso de los años, nos han mostrado el camino a seguir. Muchas gracias a todos ellos por seguir confiando en nosotros.

 

Actualment més de
100.000 clients
confien en nosaltres.

Servei Tècnic Oficial:

Sol·licita el nostre servei: